نشست علمی و تخصصی پلیس راهور جلسه شورای ترافیک و حل مشکل آن در دانشگاه پیام نور مرکز بروجرد

جلسه پلیس راهنمائی و رانندگی شهرستان بروجرد در دانشگاه پیام نور مرکز بروجرد درخصوص حل مشکلات ترافیکی جلوی درب ورودی دانشگاه وراهکار حل این مسئله .

به گزارش روابط عمومی مرکز بروجرد :

امروز(17/05/95) جلسه ای با حضور معاونین پلیس راهوربروجرد و مسئولین دانشگاه بروجرد با موضوعیت نشست علمی و تخصص  نیروی انتظامی شهرستان بروجرد در اتاق ریاست برگزار گردید . سروان کردی درخصوص حل مشکل ترافیکی جلوی دانشگاه افزود با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور در بلوار امام (ره) و در مسیری قرار گرفته که خودروها با سرعت از این مسیر رفت و آمد می کنند و باید مسائل پیشگیری از بروز حادثه تصادف رعایت شود از جمله نصب تابلو، سرعت گیرو...

آقای ساکی مسئول آموزش دانشگاه در این خصوص اضافه کرد : نظم جلوی دانشگاه را تاکسی ها بهم ریختن و با ازدحام زیاد برای سوار کردن مسافر جلوی دانشگاه شلوغ می شود ونیز همسایه دیوار به دیوار دانشگاه انبار می باشد که هر روز چند تریلی برای خالی کردن بار به این انبار باعث ترافیک و تصادف جلوی دانشگاه می شود. وما از پلیس راهورانتظار داریم دراین خصوص راهکاری ارائه دهد .

در پایان دکتر کردستانی معاون آموزشی دانشگاه از فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان جناب سرهنگ دلیری به خاطر نظم و امنیت این شهر تقدیر و تشکر بعمل آورد .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر