کسب رتبه سوم در شهرستان بروجرد پایگاه مقاومت بسیج دانشجوئی دانشگاه پیام نور مرکز بروجرد موفق گردید:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز بروجرد:

پایگاه مقاومت بسیج دانشجوئی این مرکز در بین   11   پایگاه بسیج دانشجوئی دانشگاهی در سطح شهرستان بروجرد موفق گردید از لحاظ کیفیت، کارایی، جذب، عملکرد و برپایی مراسمات در بررسی و ارزیابی عملکرد پایگاههای مقاومت بسیج دانشجوئی رتبه سوم را کسب نماید.

سرگرد نیازی فرمانده بسیج دانشجوئی سپاه ناحیه بروجرد ضمن تبریک این افتخار به بسیجیان این پایگاه و دانشگاه پیام نور افزود: با سعی و تلاشی که در دانشجویان این دانشگاه سراغ دارم اطمینان دارم در سالهای آینده رتبه اول در شان این دانشگاه است.

دکتر رناسی  سرپرست دانشگاه نیز که خود از بسیجیان قدیمی وجانباز می باشد اضافه کرد: دانشجویان بسیجی باید الگوی خوبی برای دانشجویان جدیدالورود باشند و با رفتارشان باعث جذب شوند، دانشجوی بسیجی باید در همه عرصه های علمی و معرفتی جایگاه خوبی داشته باشد تا بتواند فرهنگ بسیجی را که یک فرهنگ خدمت است نشان دهد ایشان اضافه کرد: کسب رتبه سوم را به شما دانشجویان گرامی که علاوه بر کسب علم و معرفت در دفاع از سنگر های اعتقادی انقلاب صادقانه تلاش می کنید تبریک گفته و باور دارم شان و جایگاه شما عزیزان والاتر از این رتبه هاست.

درادامه مقرر گردید: در مراسمات دهه مبارکه فجراز بسیجیان این دانشگاه بخصوص فرمانده این پایگاه دانشجوی بسیجی برادر قادر شامحمدی تقدیر و تشکر بعمل آید.

در ضمن رتبه اول نصیب دانشگاه آیت اله بروجردی و رتبه دوم نصیب دانشگاه تربیت معلم گردید. دانشگاه نیز با نصب بنر و تراکت این افتخار را به دانشجویان و بسیجیان این دانشگاه تبریک گفت.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر