برپایی جشن دهه فجر در مرکز بروجرد بمناسبت ایام الله فجر سرپرست دانشگاه دراین مراسم گفت:


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز بروجرد:

مراسم جشنی در دانشگاه امروز چهارشنبه (20/11/95) بمناسبت دهه ی مبارکه فجر در سالن شهید صارمی دانشگاه با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان برگزار گردید .

این مراسم ساعت 10 صبح با تلاوت آیات قرآن سرود جمهوری اسلامی آغاز گردید سپس دکتر رناسی سرپرست مرکز بعنوان سخنران ایراد سخنرانی نمودند.

ایشان پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 را برکات فراوانی چه بلحاظ مادی و چه معنوی برای مردم کشور دانست و گفت یکی از اساسی ترین دستاوردهای انقلاب ما که هیچ مشابه و نمونه ای در خارج از ایران ندارد، استقلال بی بدیل نظام ماست که در شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی از ابتدای شروع راهپیمایی ها از خواسته های اولیه مردم بوده است.

وی اظهار داشت من چند سال در اروپا زندگی کرده ام کشورهایی که داعیه پیشرفت ومدنیت داشته و خود را جهان اول می نامند هیچیک در مسئله استقلال حرفی برای گفتن ندارند و در برابر ارده آمریکا همواره مقهور و پیروهستند خصوصا" بعد از حوادث 11 سپتامبر که به بهانه مبارزه با تروریسم آمریکا کنترل بلوک غرب را بعهده گرفت و بطور رسمی شنود مکالمات شهروندان عادی همه کشورهای غربی را بی محابا انجام داد و در حقیقت استقلال کشورهای غربی در برابر آمریکا فقط یک شوخی سیاسی است.

در ادامه با مسابقه بین دانشجویان و نمایش تئاتر از دانشجویان نیز پذیرائی بعمل آمد در پایان از دانشجویان و دو جانباز سرافراز دانشگاه دکتر علی آرش رناسی و برادر هادی امیر سرداری تقدیرو جوایزی به رسم یادبود این ایام به ایشان اهداء گردید.
درضمن از همه ی عزیزان دعوت بعمل آمد با حضور خود در راهپیمائی 22 بهمن یک بار دیگر نشان دهند که پشتیبان این نظام و ولی فقیه هستند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر